4 najpogostejše težave z embalažo in rešitve zanje

4 najpogostejše težave z embalažo in rešitve zanje
4 najpogostejše težave z embalažo in rešitve zanje

Da bi bila embalaža za vaše izdelke čim boljša, je pomembno poznati najpogostejše težave z embalažo in korake, kako te težave odpraviti. Samo s spremljanjem teh potencialnih težav lahko delate v smeri preprečevanja njihovega nastanka in zagotavljanju, da bo vaš proces pakiranja potekal gladko in imel pozitiven vpliv na vaše potencialne stranke.

Težko odpiranje embalaže

Ena izmed najpogostejših težav, povezanih z embalažo je ta, da se embalažo konstruira tako, da jo je težko odpreti – težko odpiranje embalaže pa frustrira stranke. Zlasti elektronski izdelki so na slabem glasu v zvezi s to težavo, dasiravno je možno to težavo hitro zaobiti s testiranjem. Zapomnite si, če stranka opazi dva podobna izdelka v trgovini, se bo ponavadi odločila za nakup tistega izdelka, ki ga bo po njeni oceni lažje odpakirala. Če stranke kupijo vaš izdelek in ugotovijo, da je do njega težje priti, kot so pričakovali, ga verjetno ne bodo več kupili ali priporočili. Težavi se lahko izognete tako, da ocenite embalažo izdelka glede dostopnosti. Več članov vaše ekipe naj preveri enostavnost odpiranja vaše embalaže, po potrebi vprašajte za mnenje tudi potencialne stranke.

Izvajanje drastičnih sprememb

Druga pogosta težava, povezana z embalažo, je težnja po popolni prenovi ali preprosto po drastičnih spremembah. Čeprav je to včasih dobra ideja, če morate osvežiti svojo podobo blagovne znamke, lahko to grozljivo vpliva tudi na vaše podjetje. Kaj se zgodi, če trenutne stranke ne morejo najti vašega izdelka, ker je videti tako drugače? Ali kaj, če se znebite izgleda embalaže, zaradi katerega je postala tako priljubljena? Rešitev tega vprašanja je preprosta: kot vedno temeljito ocenite morebitne spremembe na embalaži. Če je potrebno, naredite test embalaže in pridobite povratne informacije s strani vaših strank.

Nepoznavanje kupcev

Nekatera podjetja delajo napako pri ustvarjanju dizajna za embalažo svojih izdelkov tako, da se ne posvetujejo s strankami ali sploh ne razmišljajo o tem, kaj bi si stranke lahko želele. Če so vaša ciljna populacija starejše osebe, si verjetno želite izogniti na primer neonskim barvam. Poleg tega ne bi želeli prodajati nečesa, kar je všeč otrokom, brez veliko posnetkov na embalaži. Embalažo oblikujte s ciljno publiko in se z njo pogovorite. Ne bojte se sprememb, če so potrebne, to je del postopka načrtovanja. V idealnem primeru boste zasnovali embalažo, ki bo temeljila na željah vaše ciljne populacije, nato pa izsledke uporabili za prilagoditev in spremembo embalaže.

Nejasna blagovna znamka

Vaša blagovna znamka je ključni del embalaže vašega izdelka, zato želite, da se jasno vidi. Grafike, ki se ne ujemajo z vašo blagovno znamko, lahko škodijo prodaji, saj se kupci morda niti ne zavedajo, da je to vaš izdelek. Poleg tega, pomanjkanje jasnih slikovnih znamk ustavi možnost oglaševanja v trgovini prek same embalaže. Pri tem lahko pomaga tudi embalaža po meri. V idealnem primeru bi vaša embalaža morala vsebovati ne le slikovno in barvno shemo vaše blagovne znamke, ampak bi tudi informacije od vašega spletnega mesta ali strani družbenih omrežij, saj boste le tako lahko spodbudili nadaljnje interakcije.