Danes smo zaključili z uvajanjem ticketing sistema za upravljanje komunikacije s strankami

Danes smo zaključili z uvajanjem ticketing sistema za upravljanje komunikacije s strankami
Danes smo zaključili z uvajanjem ticketing sistema za upravljanje komunikacije s strankami

Obseg našega poslovanja raste, kar je v redu. Ta rast pa prinaša s seboj tudi večji obseg komunikacije s strankami, predvsem po elektronski poti. Tudi to je v redu, če je ta komunikacija obvladljiva na nivoju vseh zaposlenih.

S ponosom vam sporočamo, da smo danes naredili ogromen korak v smeri k boljši obvladljivosti komunikacije, saj smo v podjetju uvedli spletno programsko opremo ‘osticket‘.

Vsaka stranka, ki nas pisno kontaktira, po novem samodejno dobi t.i. številko zadeve, pod katero jo vodimo od povpraševanja pa vse do realizacije posla in poprodajnih aktivnosti. Osticket nas opozori, če odgovora ne damo v uglednem času, in nas dobesedno prisili k hitremu odzivu. Enako zahteva tudi od stranke – če stranka ne odgovori, jo samodejno vljudno vpraša, ali je z odgovorom zadovoljna in če je zadeva še aktualna.

S tem sistemom bomo imeli pod nadzorom odzivnost našega prodajnega osebja in skupaj bomo poskrbeli, da boste z našimi storitvami še bolj zadovoljni.