Dobavitelj embalaže in strojev mora biti pošten, znati mora strokovno svetovati, reklamacije mora reševati hitro in korektno

Dobavitelj embalaže in strojev mora biti pošten, znati mora strokovno svetovati, reklamacije mora reševati hitro in korektno
Dobavitelj embalaže in strojev mora biti pošten, znati mora strokovno svetovati, reklamacije mora reševati hitro in korektno

Vsak dan imamo sestanke s strankami in dobavitelji, z njimi vsak dan komuniciramo s pomočjo različnih komunikacijskih kanalov (whatsapp, e-mail, pošta, telefon, družbena omrežja). To je prijetno delo, uživamo v komunikaciji, spoznavamo nove ljudi in podjetja, pomagamo jim realizirati načrte in odravljati težave. Žal odpravljamo tudi takšne težave, ki jih strankam povzročijo drugi dobavitelji.

Nekatere stranke pridejo k nam nezaupljive in prestrašene, zaradi slabih izkušenj v preteklosti. Razumemo jih. Zato naredimo vse, da jim pomagamo, saj znamo poslušati in predvsem znamo svetovati, kaj je za njih dobro. Včasih so pričakovanja večja kot so možnosti za realizacijo, in to skušamo strankam povedati na razumljiv in enostaven način. Stranke na podlagi lastnih dolgoletnih izkušenj opozorimo na morebitne možnosti pojava tehničnih težav, znamo jim svetovati pri izbiri najboljše opcije.

Smo pošteni, to lahko potrdijo številne stranke. zaposleni in dobavitelji. Mi smo tisti, ki imamo direkten stik s strankami, in verjemite nam, ne želimo se soočati z jezno stranko. Igramo na odprte karte, svetujemo tudi na drugih področjih, strankam pomagamo tudi pri prodaji njihovih artiklov in storitev tako, da jih povežemo z drugimi našimi strankami. Le kdo to še počne? Nas to ne stane nič, le stranka je bolj zadovoljna, in to je naš edini cilj.

Med poslovanjem pride tudi do težav, čeprav včasih nanje ne moremo vplivati. Ena izmed takšnih je nastanek poškodbe na izdelku ali materialu med prevozom. Vsako reklamacijo skrbno zavedemo v našem CRM sistemu ter se njenemu reševanju posvetimo s skrbnostjo dobrega gospodarja. Na odpravi težav, vedno v dobro stranke, delamo toliko časa, dokler stranka ni 100% zadovoljna.

Kontaktiraj nas