Škatlice

Nekaj besed o embalaži

Definicija embalaže

Pakiranje je znanost, umetnost in tehnologija vstavljanja ali zaščite izdelkov za namen distribucije, hrambe, prodaje ali uporabe. Pakiranje se uporablja tudi v procesu oblikovanja, razvoja in proizvodnje embalaže. Pakiranje se lahko opiše kot koordiniran sistem priprave blaga za prevoz, skladiščenje, logistiko, prodajo in končno uporabo. Embalaža torej vsebuje, ščiti, ohranja, prevaža, informira in prodaja izdelke.

Namen embalaže

Fizična zaščita: predmeti v embalaži lahko med drugim zahtevajo zaščito pred mehanskim udarcem, vibracijami, elektrostatičnim praznjenjem, stiskanjem, temperaturo.

Zaščita pred pregrado: pogosto je potrebna ovira za kisik, vodno paro, prah itd. Prepustnost je kritični dejavnik pri oblikovanju. Nekateri paketi vsebujejo sušilna sredstva ali kisikove absorberje, ki pomagajo podaljšati rok trajanja. V nekaterih prehrambnih paketih se lahko vzdržuje tudi nadzorovana atmosfera. Ohranjanje vsebine čiste, sveže, sterilne in varne za čas predvidenega roka uporabnosti je glavna funkcija.

Zadrževanje ali strnjenost: majhni predmeti so običajno združeni v enem paketu zaradi učinkovitosti skladiščenja in prodaje. Na primer, ena škatla s 1000 svinčniki zahteva manj fizičnega ravnanja kot 1000 posameznih svinčnikov. Tekočine, praški in zrnati materiali potrebujejo zadrževanje.

Prenos informacij: paketi in etikete sporočajo, kako uporabljati, prevažati, reciklirati ali odlagati embalažo ali izdelek. Vladna zakonodaja zahteva na nekaterih farmacevtskih izdelkih, živilih, medicinskih in kemičnih izdelkih nekatere informacije. Nekateri paketi in etikete se uporabljajo tudi za namene sledenja. Večina izdelkov vsebuje njihove serijske in serijske številke na embalaži, pri živilih, zdravilih in nekaterih kemikalijah pa embalaža pogosto vsebuje datum uporabnosti / rok uporabe. Na embalažah je lahko označen njihov gradbeni material s simbolom.

Trženje in marketing: izdelki lahko uporabljajo embalažo in etikete, da potencialne kupce spodbudijo k nakupu izdelka. Grafično oblikovanje paketov in fizično oblikovanje sta bila več desetletij pomembna in nenehno razvijajoča se pojava. Trženjske komunikacije in grafično oblikovanje se nanašajo na površino paketa in pogosto na prodajno mesto. Večina embalaže je zasnovana tako, da odraža sporočilo blagovne znamke in identiteto na eni strani, hkrati pa poudarja koncept izdelka na drugi strani.

Varnost: embalaža lahko igra pomembno vlogo pri zmanjšanju varnostnih tveganj pri pošiljanju. Paketi so lahko izdelani z izboljšano odpornostjo proti zlorabam za odvračanje od manipulacij, poleg tega pa imajo lahko tudi značilnosti nedovoljenega kršenja, ki kažejo na to, da je prišlo do nedovoljenih posegov. Pakete lahko oblikujete tako, da zmanjšate tveganje za krajo paketov ali krajo in nadaljnjo prodajo izdelkov: nekatere embalažne konstrukcije so bolj odporne na krajo kot druge vrste, nekatere pa imajo tesnila, ki označujejo krajo. Ponarejene potrošniške dobrine, nedovoljena prodaja (preusmeritev), nadomestitev materialov in nedovoljeno poseganje je mogoče s takšnimi tehnologijami proti ponarejanju zmanjšati ali preprečiti. Paketi lahko vključujejo avtentikacijske pečate in z varnostnim tiskanjem pomagajo pokazati, da embalaža in vsebina nista ponarejeni. Paketi lahko vključujejo tudi naprave proti kraji, kot so barvila, RFID oznake ali elektronski nadzor izdelka, ki jih lahko naprave na izhodnih točkah aktivirajo ali zaznajo in za deaktiviranje potrebujejo specializirana orodja. Uporaba embalaže na ta način je sredstvo za preprečevanje izgub na drobno.

Priročnost: embalaža lahko vsebuje funkcije, ki dodajajo udobje pri distribuciji, ravnanju, zlaganju, prikazovanju, prodaji, odpiranju, ponovnem zapiranju, uporabi, razdeljevanju, ponovni uporabi, recikliranju in enostavnem odstranjevanju izdelkov.

Nadziranje porcij: embalaža z enim obrokom ali embalažo z eno odmerkom vsebuje natančno količino vsebine za nadzor uporabe. Razsuti tovor (npr. sol) lahko razdelimo na pakete, ki so primerne velikosti za posamezna gospodinjstva. Pomaga tudi pri nadzoru zalog: prodaja zapečatenih litrskih stekleničk mleka, namesto da bi ljudje prinesli svoje steklenice, da se napolnijo.

Blagovna znamka / pozicioniranje: embalaža in etikete se vedno bolj uporabljajo za trženje in pozicioniranje blagovne znamke, pri čemer so uporabljeni materiali in oblikovanje ključni za pripovedni element razvoja blagovne znamke. Zaradi vse bolj razdrobljene medijske krajine v digitalni dobi je ta vidik embalaže vedno večji.

Tiskanje embalaže

Škatlice
#1

Identificiramo vaše potrebe po embalaži

Embalažo najverjetneje že tiskate pri slovenskih tiskarjih, nekateri jo tiskate tudi v sosednjih državah. Skupaj si ogledamo vašo obstoječo embalažo in pripravimo povpraševanje. Podatki, ki jih bomo potrebovali, so vaše letne potrebe in Opravimo posnetek stanja vaše embalaže in ugotovimo, s tiskom katere embalaže bi lahko največ prihranili. Pomagamo vam pripraviti povpraševanje po tisku (letne količine, teža papirja, število barv, morebitna plastifikacija in preganje, zberemo grafični material) ter vam pripravimo ponudbo.

#2

Natisnemo embalažo

Po potrditvi ponudbe gremo v tisk vzorcev embalaže. Vzorce natisnemo na več različnih papirjih, da lahko primerjate in izberete tistega, ki vam najbolj ustreza. Če se z vzorcem ne strinjate, ga bomo po vaših navodilih prilagodili in dopolnili. Po potrditvi vzorca se prične  masovna proizvodnja tiskovin. Med proizvodnjo poskrbimo za natančno spremljanje kvalitete tiska.

Škatlice
Škatlice
#3

Organiziramo dostavo do vas

Po zaključku masovne proizvodnje tiskovin vas obvestimo. Tiskovine zložimo v kartonske škatle, jih ustrezno zaščitimo pred poškodbami ter označimo (koda embalaže, naziv embalaže, neto teža, bruto teža). Organiziramo ladijski prevoz iz Kitajske in cestno dostavo na vašo lokacijo. Uredimo vse formalnosti v zvezi z izvozom oziroma uvozom blaga. O stanju pošiljke in predvidenem datumu dostave vas sproti obveščamo.

Vrste embalaže

Embalaža je lahko več različnih vrst. Na primer, transportni paket ali distribucijski paket je lahko zabojnik za pošiljanje, ki se uporablja za pošiljanje, skladiščenje in ravnanje z izdelkom ali notranji paket. Nekateri identificirajo potrošniški paket kot tisti, ki je usmerjen k potrošniku ali gospodinjstvu.

Embalaža je lahko opisana glede na vrsto izdelka, ki se pakira: embalaža medicinskih pripomočkov, embalaža za večjo količino kemičnih izdelkov, embalaža zdravil brez recepta, maloprodajna embalaža za živila, embalaža vojaškega materiala, farmacevtska embalaža itd.

Pakete je včasih priročno razvrstiti po slojih ali funkcijah: primarni, sekundarni itd.

Primarna embalaža je material, ki izdelek najprej ovije in zadrži. To je ponavadi najmanjša enota distribucije ali uporabe in je paket, ki je v neposrednem stiku z vsebino.

Sekundarna embalaža je zunaj primarne embalaže in se lahko uporablja za preprečevanje kraje ali skupino primarnih paketov skupaj.

Terciarna ali tranzitna embalaža se uporablja za razsuti tovor, skladiščenje skladišč in transport. Najpogostejša oblika je paleta naloženih enot, ki se tesno pakira v zabojnike.

Te široke kategorije so lahko nekoliko poljubne. Na primer, odvisno od uporabe je lahko skrčen ovoj primarna embalaža, če se nanese neposredno na izdelek, sekundarna embalaža, če se uporablja za kombiniranje manjših embalaž, ali terciarna embalaža, kadar se olajša nekatere vrste distribucije, na primer pritrditev števila škatle na paleti.

Embalaža ima lahko tudi kategorije, ki temeljijo na obrazcu. Na primer, termoformna embalaža in prožna embalaža opisujeta široka področja uporabe.

Simboli, uporabljeni na embalaži

Številne vrste simbolov za označevanje embalaže so nacionalno in mednarodno standardizirane. Za potrošniško embalažo obstajajo simboli za certifikate izdelkov (na primer znamke FCC in TÜV), blagovne znamke, dokazilo o nakupu itd.

Obstajajo nekatere zahteve in simboli, ki sporočajo vidike pravic in varnosti potrošnikov, na primer znak CE ali ocenjeni znak, ki ugotavlja skladnost s pravili EU in določa predpise o natančnosti.

Primeri simbolov za okolje in simboli za recikliranje vključujejo simbol za recikliranje, kodo za recikliranje (ki bi lahko bila identifikacijska koda smole) in “Zeleno piko”. Na embalaži za živila so lahko simboli materiala, ki je v stiku z živili.

V Evropski uniji morajo proizvodi živalskega izvora, ki naj bi jih človek zaužili, nositi standardne oznake ES in zdravstvene oznake ovalne oblike zaradi varnosti hrane in zavarovanja kakovosti.

Črtne kode, univerzalne kode izdelkov in oznake RFID so običajne, da omogočajo avtomatizirano upravljanje informacij v logistiki in prodaji na drobno. Pogosto se uporablja označevanje države porekla.

Nekateri izdelki lahko uporabljajo QR kode ali podobne matrične črtne kode. Na embalaži so morda vidne registrske oznake in drugi napisi za umerjanje in odpravljanje napak.

Ostali proizvodni program

test2

Zamaški

Dobavljamo zamaške standardnih 20/415, 24/410, 28/410 in drugih dimenzij: flip -top, disc top, trigger, pumpica za milo, spraj. 

Škatlice

Stroji

Pri izdelavi avtomatskih pakirnih strojev vam lahko prihranimo kar do 52% stroškov. Vsi stroji imajo CE certifikat.