Ko logist zamuja z dostavo in se stranki mudi, je treba pljuniti v roke in zadevo urediti kot je treba!

Konec dober, vse dobro.

Pred kakšnim tednom nam je priznano podjetje zaupalo izdelavo higienskih mask z natisnjenimi logotipi. Naše izdelke in storitev poznajo, ponudbo smo pripravili dobro in posel je bil sklenjen.

Stranka nam je dostavila logotipe, organizirali smo izdelavo 500 kosov izdelkov, sledila je organizacija prevoza s kurirjem DHL. Vse lepo in prav, čeprav se je že malce mudilo.

Vmes so se zgodili prvomajski prazniki po celem svetu, zaradi česar se je tudi dostava iz 3-4 delovnih dni podaljšala na 5-6. Kriza. Še večja kriza pa je bila, ko je carinska uprava zahtevala fizični pregled pošiljke, saj gre, jasno, za zasčitne obrazne maske, in jih uradniki zelo radi pregledujejo. Zaradi fizičnega pregleda se je dostava pošiljke premaknila še za 2 dni. Nesprejemljivo.

Stranka je maske potrebovala danes, kajti če bi prišle jutri bi bilo že prepozno. Napeli smo mišice, poklicali smo vse od Poncija do Pilata, carinike, direktorje, vodje uradov, jim pisali, grozili, jih dali pod pritisk, prosili, skratka, vse z namenom, da bi maske prejeli danes. Naš pritisk je obrodil sadove, pošiljka je bila ocarinjena okoli 12. ure.

Ker pa je bila ura za dostavo prepozna, kurirji so bili že na poti po Sloveniji, se je direktor usedel v avto in zapeljal do Brnika, kjer je prevzel paket in ga odpeljal k zaskrbljeni, a na koncu zadovoljni stranki. Konec dober, vse dobro.