Ko prejmete pakirni material slabe kakovosti…

Ko prejmete pakirni material slabe kakovosti...
Ko prejmete pakirni material slabe kakovosti…

V nabavni verigi velja pravilo, da večja naročena količina pomeni nižjo ceno na enoto izdelka. V praksi je tako, da imajo npr. steklenice, če jih naročite 50.000 kosov, višjo ceno na enoto kot enake steklenice, če jih naročite 5.000.000 kosov. Seveda je cena stvar pogajanj.

Vsak proizvajalec ali dobavitelj v nabavni verigi seveda skuša poslovati s profitom: po eni strani dela profit s prodajo kupcu, po drugi strani z nabavo pri dobavitelju. Po eni strani skuša kupcu predmete prodati čim dražje, po drugi strani pa od dobavitelja kupiti čim ceneje. Koncept je jasen in razumljiv.

Hudič se skriva v detajlih. Obstaja velika verjetnost. da bo kdo izmed vpletenih oz. sodelujočih v nabavni verigi pod cenovnimi pritiski razliko v ceni poskušal doseči tudi na račun kvalitete izdelka ali materiala: material slabše kakovosti je seveda cenejši. Dokler kupec tega ne opazi, je “v redu”, če pa je slaba kakovost tako izrazita, da je ni moč spregledati, pa nastane težava.

Ko prejmete pakirni material slabe kakovosti, je treba odreagirati takoj. Od dobavitelja zahtevajte raziskavo vzroka in odpravo težave. Težava je, če ne poslujete z zalogo, in če bi izdelava novega lota skupaj s prevozom trajala več mesecev.

Zato vam priporočamo, da pred vsako odpremo zahtevate vzorce v potrditev. Če niso v redu, izdelkov ali materiala ne prevzemajte, dokler niso skladni z vašimi zahtevami.

V podjetju imamo vpeljan sistem kontrole pred vsakokratno odpremo izdelkov. Zavedamo se, da stranke od nas pričakujejo prvovrstno storitev in odličen izdelek brez napak, zato skrb za kontrolo prevzemamo mi.

Kontaktiraj nas