NA IZDELKIH IZPOSTAVITE PROBLEM, NATO REŠITEV: ljudje smo vizuelna bitja, pritegnejo nas fotografije, pod njimi iščemo besedilo oz. razlago

NA IZDELKIH IZPOSTAVITE PROBLEM, NATO REŠITEV: ljudje smo vizuelna bitja. pritegnejo nas fotografije, pod njimi iščemo besedilo oz. razlago
NA IZDELKIH IZPOSTAVITE PROBLEM, NATO REŠITEV: ljudje smo vizuelna bitja. pritegnejo nas fotografije, pod njimi iščemo besedilo oz. razlago

Na zgornji fotografiji je čudovit hrošč zlata minica (Cetonia aurata), ki smo ga fotografirali z mobilnim telefonom v njegovem naravnem okolju na obrobju Izole. Hroščev in mrčesa najverjetneje nimajo vsi radi, kot mi ravno ne obožujemo oljčne muhe, ki nam vsako leto uniči del pridelka. Za zatiranje škodljivcev tako kupujemo strup oz. škropiva.

Pri škropivih je težava v tem, da po eni strani ztirajo škodljivce, po drugi pa škodujejo naravi in ljudem. Zato vlada velika tendenca po uporabi 100% naravnih škropiv, med katerimi po lastnih izkušnjah toplo priporočamo neemovo olje.

Pri izdelkih ali storitvah ter na reklamnem materialu je dobro izpostaviti težavo, ki jo vaš izdelek odpravlja, in komentar, kako jo odpravlja.

Vulkanizer lahko izpostavi počeno pnevmatiko ter hitrost popravila, mizar lahko izpostavi velike kupe perila in poceni izdelavo omar po meri, mi na packagingu bi lahko izpostavili cel kup oseb, ki ročno sestavlja oz. pakira izdelke, in naš avtomatski pakirni stroj, ki jih, grdo rečeno, nadomesti.

Ljudje imajo pri izdelkih in storitvah radi predvsem učinkovitost, lep izgled, uporabnost, blagovno znamko, hitrost, varnost, zanesljivost in promocijsko ceno, ne marajo pa nič od tega, kar je nasprotno naštetemu.

Kontaktiraj nas