Na kaj pomislite, ko zagledate sivko ali lavando? Na kaj pa pomislite, ko zagledate v embalažo pakiran izdelek?

Na kaj pomislite, ko zagledate sivko ali lavando? Na kaj pa pomislite, ko zagledate v embalažo pakiran izdelek?
Na kaj pomislite, ko zagledate sivko ali lavando? Na kaj pa pomislite, ko zagledate v embalažo pakiran izdelek?

Lavanda je čudovita rastlina, je rod majhnih divjih ali gojenih zimzelenih polgrmastih rastlin, ki jih vzgajajo kot zelišče in za okraševanje. Cveti in vsa rastlina značilno diši in ima nekoliko grenak okus. Posušena sivka ima več dišavnih snovi kot zelena. Gospodarski pomen sivke predstavlja predvsem sivkino olje, ki ga uporabljamo kot antiseptik in za aromaterapijo. V cvetovih sivke je veliko nektarja, iz katerega lahko čebele naredijo zelo kvaliteten med.

Vse lepo in prav. Vendar, na kaj zares pomislite, ko zagledate sivko? Najverjetneje pomislite na te 3 stvari:

  1. no čudovito vijolično barvo;
  2. na opojen vonj;
  3. na to, da se cvetovi uporabljajo za eterična olja.

Ljudje radi poenostavljamo zadeve, predvsem zaradi velikega števila informacij in bremenitvam, ki smo jim dnevno izpostavljeni. In to počnemo skoraj brez zavedanja.

Na kaj pa pomislite, če vidite Coca Colo? Na njeno sestavo, energijsko vrednost, količino vsebnosti sladkorja? Najbrž ne. Pomislite na njen značilen okus.

Kako smo včasih rekli mineralnim vodam? Radenska. Kaj pa mobilnim telefonom? Mobitel. Pijači naše in vaše mladosti? Cockta. Kraljica mortadel? Mip. Kaj pa smo pomislili ob teh predmerih? Radenska – super za žejo, mobilni telefon – super priročna in uporabna naprava za komuniciranje, Cockta – čudovit naraven okus brez kofeina, Mip – odlična mortadela.

Kaj želimo povedati? Da igrajo pri ljudeh veliko vlogo čutila, kot so sluh, voh, okus, tip in vid. Kaj občutijo ljudje, ko vidijo vaš izdelek, pakiran v embalaži? Ali sploh kaj čutijo? Zanimivo vprašanje, kajne?

Ko izdelujete embalažo za vaše izdelke, morate vanjo vključiti dejavnike, ki prebujajo človeška čutila in jih usmerjajo k nakupu. Prodajate naravne izdelke? Osredotočite se na zeleno barvo. Prodajate hrano? Poudarite svežino in vonj. Ribe? Poudarite led in svežost rib. Kovinske izdelke? Natančnost in dotik. Storitve? Nasmejane in srečne ljudi. Kaj pa prodaja vozil? Vonj po novem avtu, udobje med vožnjo, praktičnost, svobodo. Zlatnina? Prefinjenost, ekskluzivnost, pomembnost in čistost. Izdelke iz sivke? Vijolično barvo in fotografije te rastline – to smo storili tudi pri pisanju tega članka. Nam je uspelo pritegniti vašo pozornost?

Embalaža je pomembna stvar, saj izdelkov ne le ščiti pred poškodbami, temveč jih tudi prodaja in utrjuje blagovno znamko proizvajalca. Vendar pri embalaži ne pozabite na čustva, če najdete pot do njih, ste našli pot do srca strank.

Kontaktiraj nas