NAROČILI SMO NOVA KOREKCIJSKA OČALA: primer dobre prakse storitve in prodaje izdelka za 650 €

NAROČILI SMO NOVA KOREKCIJSKA OČALA: primer dobre prakse storitve in prodaje izdelka za 650 €
NAROČILI SMO NOVA KOREKCIJSKA OČALA: primer dobre prakse storitve in prodaje izdelka za 650 €

Tokratna zgodba bo malce drugačna od običajnih, ampak kljub temu čisto nič manj zanimiva in poučna. Gre za resničen dogodek, ki bi ga po našem mnenju morali upoštevati vsi podjetniki, ki želijo uspeti v svojem poslu. No, pa začnimo.

Težave z očmi ima večina prebivalstva, med najpogostejše spadajo kratkovidnost, daljnovidnost, zamegljen vid, občutljivost na svetlobo ter občutek napetosti v očeh. Večino težav se na srečo da odpraviti ali vsaj omiliti, če so težave ugotovljene dovolj zgodaj oz. pravočasno.

Pisec tega prispevka je kratkoviden že od pubertetniških let, vid si uspešno ostri s korekcijskimi lečami in očali, saj se dioptrija ne slabša. Po nekem čudnem naključju se mu “starostna” daljnovodnost še ni pojavila, tolaži se s tem, da je še relativno mlad. Hudič je, da ob vikendih rad tudi peče hrano izpod peke ali na roštilju, ne le zaradi gurmanskih užtkov temveč tudi zaradi sprostitve po napornem delovnem tednu. To je počel tudi prejšnji konec tedna, a glej ga zlomka – ob peki se je preveč približal vroči žerjavici v kaminu, ki je zaradi vročine stopila leče na očalih, da so postale neuporabne. Kaj narediti? Treba je iti k optiku!

Z izbiro optika pisec tega prispevka ni imel težav, saj jih je do svojih zrelih let že toliko prefiltriral, da zaupa samo enemu, ki je res strokovnjak – obiskuje ga že dobrih 34 let, čeprav še zdaleč ni znan po najcenejših izdelkih. Prvi nauk te zgodbe je, da stranke izberejo tistega ponudnika storitev ali izdelkov, ki mu zaupajo in so znjegovo storitvijo zadovoljni.

Optika je obiskal v večernih urah, ko je bila poslovalnica že zaprta, a mu je prijazna gospa vseeno odprla in ga pozdravila po imenu, čeprav je bila zaradi drugih obveznosti na tesnem s časom. To je začutil tudi pisec tega prispevka in povedal, da se lahko oglasi tudi kdaj drugič, a ga je gospa vseeno prijazno sprejela. Nepozabno. Profesionalno. Lepo. Nauk? Stranki ponudite nekaj več, potrudite se zanjo, to bodo cenili.

Po obveznem merjenju dioptrije in natančni določitvi le-te, torej po opravljeni brezplačni storitvi s tehnološko dovršenimi napravami, sta se preselila v del trgovine, kjer se nahajajo okvirji za očala. Gospa mu jih je ponujala v testiranje enega za drugim, dokler ni našel tistih ta pravih, ki lepo izgledajo, so lahka, lepih barv, lepe oblike, iz titana. Cena? 650 eurov. Pa mislite, da ga je zanimala cena? Še najmanj od vsega. Zanimalo ga je samo to, da bo prijazno sprejet, da bo obravnavan profesionalno in individualno, da bo dobil lepa in dobra očala, ki bodo ustrezala njegovi diotriji. In vse to je tudi dobil.

Pa vi, ali veste, kaj si želijo vaše stranke? Jim znate ponuditi in prodati to, kar iščejo in potrebujejo?

P.S. To ni oglasno sporočilo, ampak resnična zgodba zadovoljne stranke, ki jo lahko tudi preverite v optiki Fotooptika Rio v Izoli. Gospa Barbara ne ve za ta zapis, a nas bo po morebitnem branju te zgodbe hitro našla in najverjetneje tudi pocukala za ušesa.

Kontaktiraj nas