
Včasih se vprašamo, če nismo morda preveč prodajno usmerjeni v naših prispevkih, saj vemo, da je to lahko odbijajoče. Seveda ni naš namen odbijati bralce s promocijskimi vsebinami. Naš namen je predstaviti izdelke, ki jih naše z embalažo izostreno oko razbere v nekaj trenutkih in odkrije tako njihove nepravilnosti kot tudi posebnosti in lepoto. V tem prispevku se bomo osredotočili na lepoto, in to termo izolirnih vrečk.

V termo izolirne vrečke lahko vstavimo predmete, hrano, pijačo in zdravila, za katere želimo, da obdržijo temperaturo v določenem časovnem obdobju. Termo vrečke so lahko navadne, lahko pa imajo ojačan spodnji del, ki je zelo uporaben v primerih, ko vsebine ne želimo pomečkati ali uničiti (npr. sadje).

Ojačane termo vreče imajo zunanjost ponavadi iz polipropilena ali pa so tkane z laminacijo. Pri enostavnejših logotipih je zunanjost lahko iz polipropilena, pri zahtevnejših logotipih, napisih ali fotografijah pa iz tkanine in laminacijo.

Na vrečkah je možno izbirati barvo tako vreče kot tudi zadrge in ročajev. Nekatere vrečke so lahko tako elegantno narejene in potiskane, da še bolj poudarijo vaš karakter in življenjski slog. Ne gre pozabiti, da so termo izolirne vrečke čudovit in uporaben reklamni material, ki ga za svojo promocijo pridno uporabljajo domala vse trgovske verige.