NIZKA CENA ≠ DOBRA KVALITETA: razmislite, ali so pomembnejše dobra prodaja in zadovoljne stranke ali nizki stroški nabave in jezne stranke

NIZKA CENA ≠ DOBRA KVALITETA: razmislite, ali so pomembnejše dobra prodaja in zadovoljne stranke ali nizki stroški nabave in jezne stranke
NIZKA CENA ≠ DOBRA KVALITETA: razmislite, ali so pomembnejše dobra prodaja in zadovoljne stranke ali nizki stroški nabave in jezne stranke

Eden izmed pomembnejših ciljev podjetij je zagotovo ustvarjanje dobička, ki je, kot vemo, razlika med prihodki in odhodki. Ta razlika pa je odvisna od prodaje izdelkov ali storitev, oboje mora biti čim višje, in od nabave materiala in surovin, ki mora biti čim nižje.

Pri neelastčnem povpraševanju po izdelkih se le-ti prodajajo neglede na ceno, pri elastičnem povpraševanju pa se je treba z izdelki prilagoditi zahtevam, saj je konkurenca v vseh panogah zelo huda. A pri tem je treba paziti.

V velikoserijski proizvodnji smo že večkrat opazili pritisk po nižanju stroškov in surovin: večja kot je količina, nižji stroški se zahtevajo. A pozor, nizke cene surovin lahko privedejo do nekakovostno izdelanih materialov, zaradi česar lahko trpi celotna transportna veriga.

Kontaktiraj nas