Radi bi se javno zahvalili podjetju Les3 d.o.o. iz Slovenije za prijaznost in profesionalen odnos do strank

Radi bi se javno zahvalili podjetju Les3 d.o.o. iz Slovenije za prijaznost in profesionalen odnos do strank
Radi bi se javno zahvalili podjetju Les3 d.o.o. iz Slovenije za prijaznost in profesionalen odnos do strank

Ste se že kdaj zmotili? Najverjetneje da. Tudi mi smo se, žal, že večkrat, in svojo zmoto smo vedno skušali odpraviti ali vsaj omiliti njene posledice. Kdor dela ta greši, pravijo. Naj vam povemo našo zgodbo o eni izmed naših zmot, ki se je danes lepo končala.

Čez poletje smo popolnoma renovirali naše poslovne prostore. Ena izmed novosti so tudi knjižne omare, s katerimi smo razdelili pisarno na dva manjša dela ter hkrati pridobili nekaj prepotrebnih polic za predstavitev izdelkov iz našega prodajnega asortmaja. Nekaj omar smo obrnili proti enemu prostoru, nekaj omar pa proti drugemu.

Vsakdo ve, da imajo omare na zadnji strani montirano hrbtišče, ki je ponavadi grde rjave barve. Da ne bi kazili prostora, smo se odločili, da bomo hrbtišča naredili po meri v nevtralni beli barvi, in sicer s t.i. ‘iverilom’ debeline 12 mm. Izmerili smo hrbtišča, razrez lesenih plošč pa zaupali podjetju Les3 d.o.o. iz Prestranka (Slovenija). Poleg rezanja po meri smo se dogovorili tudi za robljenje robov v beli barvi.

Hrbtišča omar smo želeli imeti v beli barvi

V pičlih 3 dneh po naročilu smo bili obveščeni, da je delovni nalog zaključen in da so plošče pripravljene na prevzem. Prevzeli smo jih in jih odpeljali v poslovni prostor, kjer pa smo z grozo ugotovili, da so za 3 cm preširoke od hrbtišča omar! Le kako? Napako smo hitro ugotovili: napačno smo izmerili dimenzije. Namesto širine 140,3 cm smo podjetju posredovali širino 143,0 cm, in oni so plošče natančno razrezali. Kaj narediti?

Podjetje Les3 d.o.o. smo takoj poklicali in priznali zmoto, za katero smo bili odgovorni mi. Prijazna gospa nam je na drugi strani telefona povedala, da naj se nič ne obremenjujemo, da je bolje če so deske odrezane premalo kot preveč in da naj se kar oglasimo pri njih, da nam bodo zadevo popravili. Da ji je edino žal, da nismo tega ugotovili že prej, in da smo naredili oz. še bomo naredili precej kilometrov. Gospej smo se zahvalili, rekoč, da nam je pomembno le to, da je zadevo možno popraviti.

Čez eno uro po klicu smo bili že pri njih na Prestranku. Gospa se je takoj spomnila na nas in nas usmerila v skladišče oz. delavnico. S kolegi je odnesla lesene plošče na velik stroj, delavec ne stroj nastavil do milimetra natančno, stroj je v par sekundah odrezal odvečne 3 centimetre lesa. Deske je gospa nato s sodelavci odnesla v drugi prostor, čez par minut pa so na novo obrobljene deske pravilnih dimenzij že prinesli nazaj. Vse skupaj je trajalo le par minut!

Deske (hrbtišča omar) iz iverola so čudovite

Ko smo se gospe zahvalili in zaprosil za informacijo, koliko smo dolžni za rešitev težave, je le prijazno zamahnila z roko in odgovorila, da je v redu, da se to pač zgodi in da je pomembno le to, da je zadeva urejena.

Če ste prebrali te vrstice, potem veste, kakšna čudovita izkušnja je za nami. Ne le z gospo, ki je izkazala tako profesionalen odnos in prijaznost, med čakanjem na razrez smo opazili še več podrobnosti: vsi delavci so bili enako oblečeni v službena delovna oblačila, po vsakem rezanju je en izmed delavcev pometel žagovino, vse je bilo pospravljeno in zloženo, stroj za rezanje desk je ogromen in novejše izdelave, celoten proces je digitalizian, hiter in natančen, kante za smeti so na dvorišču lepo označene. Vmes je prišlo še nekaj kombijev lokalnih mizarjev, in vsi so bili procesirani hitro, prijazno in brez čakanja. Tako kot je treba.

Ob tem dogodku smo pomislili na vse zahteve ISO standardov, s katerimi se ukvarjamo že leta. Ne vemo, ali ima to podjetje vpeljan ISO standard ali ne, ampak lahko nam verjamete, da v kvaliteti in poslovanju zelo prekašajo vse možne standarde.

Ob takšnem dogodku smo se zamislili, koliko lahko prijazen in priden delavec prispeva k zadovoljstvu stranke. Koliko lahko stranki pomeni nesebična pomoč v stiski. Koliko se še moramo sami naučiti, da se bomo približali perfekcionizmudk strank, kot ga je danes nam izkazalo omenjeno podjetje.

Za to današnjo čudovito izkušnjo bi se radi zaposlenim, vodstvu in lastnikom podjetja Les3 d.o.o. iz Prestranka v Sloveniji ob tej priliki javno zahvalili in jim zaželeli še veliko poslovnih uspehov in zadovoljnjih strank. Hvala!

Ta prispevek ni plačan oglas. Podjetje Les3 d.o.o. vam nudi vse kar potrebujete za tla in stene vašega doma. Izberete si lahko parket, laminat, pluto, različne stenske obloge ter ves potrebni material za montažo. Kupljene proizvode vam lahko dostavijo na dom, na vašo željo pa poskrbijo tudi za montažo večine pri njih kupljenih izdelkov. Poleg tega vam nudijo tudi vse vrste lesnih plošč – iverne, MDF, panelne, vezane, masivne, OSB plošče… Nudijo tudi opremo za mizarje – pohištveno okovje, robne trakove, lepila, … Na sedežu podjetja v Prestranku pri Postojni vam plošče tudi razrežejo in zarobijo – Hobby program. Priporočamo!

Kontaktiraj nas