Stranki smo danes na daljavo uspešno pomagali odpraviti težavo na avtomatski liniji za polnjenje stekleničk

Stranki smo danes na daljavo uspešno pomagali odpraviti težavo na avtomatski liniji za polnjenje stekleničk
Stranki smo danes na daljavo uspešno pomagali odpraviti težavo na avtomatski liniji za polnjenje stekleničk

Danes nas je kontaktirala stranka, ki smo ji pred časom dobavili avtomatsko linijo za doziranje stekleničk. Sporočila nam je, da se linija po le nekaj doziranjih samodejno zaustavi in javi napako.

Stranko smo zaprosili za fotografijo napake in po njenem ptejemu hitro ugotovili, da se le-ta skriva v senzorju za čepiranje steklenic. Senzor je bilo treba sneti, očistiti, ponovno namestiti in zadeva je ponovno delovala kot je treba.

Poprodajne aktivnosti so zelo pomembne in pri nas jih lahko stranke dobijo tudi ob koncih tedna ali ob praznikih. Zavedamo se namreč, da mora delo vedno potekati nemoteno!

Kontaktiraj nas