Tri Pogoste Napake pri Projektih Strukturnega Snovanja Embalaže

Danes je strukturna zasnova embalaže postala odlično orodje za bistveno povečanje vrednosti blagovne znamke. Večina podjetij se zanaša na grafično oblikovanje pri doseganju razlike med embalažo svoje blagovne znamke in drugih konkurentov na trgu. Gre za najslabše izkoriščeno orodje danes. Ne glede na kategorijo blagovne znamke, naj gre za vsakodnevne življenjske izdelke, elektronske naprave ali embalažo za kozmetične izdelke, se lastniki blagovnih znamk vse resneje osredotočajo na strukturno zasnovo embalaže. Zaposlujejo vse več oblikovalcev strukturne zasnove, da bi potrošnikom izboljšali izkušnjo pri odpiranju embalaže. Vendar podjetja pri ponujanju tovrstne odlične izkušnje za stranke delajo nekatere pogoste napake, ki v določeni meri vplivajo na njihovo poslovanje. Zaradi teh napak zapravijo veliko časa, denarja in drugih virov za projekte in s tem zmanjšujejo vrednost blagovne znamke podjetja. 

Tri Pogoste Napake pri Projektih Strukturnega Snovanja Embalaže

Da bi preprečili tovrstne scenarije, smo pripravili ta seznam pogostih napak lastnikov blagovnih znamk in svetovalnic za oblikovanje pri strukturnem snovanju embalaže. 

Predpostavka, da imajo sistemi »vse na enem mestu« strokovno znanje s področja 3D-tehnologij

Večinoma lastniki blagovnih znamk naloge, povezane s 3D-tehnologijami, zaupajo sistemu »vse na enem mestu«, pozneje pa ob neuspehu svojo odločitev obžalujejo. Predvidevajo, da bodo ponudniki storitev »vse na enem mestu« lahko zagotovili rezultate 3D-tehnologij, vendar želeni cilji niso doseženi. Zato nimajo učinkovite strukturne zasnove embalaže, s katero bi obogatili izkušnjo potrošnika. V teh primerih ne moremo kriviti agencije, ki ponuja storitve »vse na enem mestu«, za njeno prepričanje o lastnih sposobnostih. Lastnik blagovne znamke mora tovrstne odločitve vedno sprejemati v svoji coni udobja. 

Napačne predstave, da lahko zunanji videz vodi neposredno v nakup

S tehnološko naprednimi pakirnimi stroji in programsko opremo lahko agencije danes predstavljajo različne zasnove vašega podjetja in njegovo poglobljeno, podrobno in dovršeno podobo. To pomaga lastnikom blagovnih znamk pri jasnejšem in realnejšem sporočanju idej. Obstaja tudi zmotno prepričanje, da se lahko stranka zaradi vizualne podobe odloči za nakup. Vendar to ne drži! Pri tem namreč ne gre za nič drugega, kot za zasnovo, ki samo navduši stranko, dejansko pa je to šele začetek zapletenega procesa.

Domneva, da je oblikovanje strukturne zasnove embalaže preprosto

Številne agencije za blagovne znamke ponujajo storitve oblikovanja strukture in izdelka skupaj s povečanjem priložnosti. Vendar se pri projektih, ki vključujejo 3D-tehnologije, obračajo na samostojne podjetnike. To je zato, ker je 3D-projektov manj kot 2D-projektov. Zato agencije v ta proces vedno raje vključijo samostojne podjetnike oz. ponudnike storitev. Najboljši samostojni ponudniki 3D-storitev so zasedeni več mesecev vnaprej. Tudi če bi želeli stvar izvesti z dodelitvijo dane naloge, bi se to lahko za vas slabo končalo, saj bi lahko vaš projekt spregledali. Oblikovanje strukturne zasnove embalaže ni preprosto, zato se ne zanašajte na samostojne ponudnike storitev. Če najemate dobrega ponudnika 3D-storitev, to uredite čim prej, da se lahko osredotoči na vaše projekte.

Zgoraj navedene točke so pogoste napake, ki jih stori večina lastnikov blagovnih znamk na področju oblikovanja strukturne zasnove embalaže. Te točke upoštevajte pri nadgradnjah svoje embalaže; to namreč pomembno vpliva na povečanje vrednosti vaše blagovne znamke.