V podjetju smo uspešno vpeljali sistem za vodenje strank, prodajnih aktivnosti, projektov in reklamacij (CRM)

V podjetju smo uspešno vpeljali sistem za vodenje strank, prodajnih aktivnosti, projektov in reklamacij (CRM)
V podjetju smo uspešno vpeljali sistem za vodenje strank, prodajnih aktivnosti, projektov in reklamacij (CRM)

Obseg našega poslovanja je čedalje večji. Dnevno prejmemo številna povpraševanja tako po e-mailu, telefonu, whatsappu, socialnih omrežjih in preko drugih kanalov, in sledenje je postalo zapleteno. Zato smo se odločili, da bomo postopek prodaje, projektov, reklamacij in vseh drugih aktivnosti poenotili, poenostavili in naredili veliko bolj preglednega z uporabo spletnega sistema CRM.

Vsi podatki o strankah in prodajnih aktivnostih podjetja so zdaj zbrani na enem mestu ter vsem članom ekipe na voljo kjerkoli in kadarkoli: na računalniku, tablici ali mobilnem telefonu. Pot od prejetega povpraševanja prek izdane ponudbe, prodajnih aktivnosti in sestankov do uspešno izpeljanega posla še nikoli ni bila preglednejša!

Naj gre za izvedbene projekte za stranke ali za interne projekte, bomo po novem veliko učinkovitejši. S pomočjo CRM sistema bomo lahko posameznim članom projektne ekipe pregledno delegirali naloge ter na enem mestu spremljali njihovo izvajanje, pa tudi porabljen čas, finančno konstrukcijo in projektno dokumentacijo. Gantogram in planer omogočata enostaven pregled stanja projekta v realnem času ter pravočasno ukrepanje ob zastojih.

Poprodajne servisne aktivnosti in reklamacije so sestavni del posla. CRM sistem nam omogoča enostaven pregled nad prejetimi zahtevki in delegiranje različnih zadolžitev ter spremljanje dokumentacije, vzdrževalnih pogodb, periodičnih servisov itd. Tako bomo imeli vse informacije zmeraj pri roki ter zahtevke uredili v dolgoročno zadovoljstvo kupcev.

Kontaktiraj nas