ZAPLETENO PAKIRANJE VEČ IZDELKOV V ENO EMBALAŽO: tihi povzročitelj dodatnih stroškov

ZAPLETENO PAKIRANJE VEČ IZDELKOV V ENO EMBALAŽO: tihi povzročitelj dodatnih stroškov
ZAPLETENO PAKIRANJE VEČ IZDELKOV V ENO EMBALAŽO: tihi povzročitelj dodatnih stroškov

Hitre antigenske teste za covid skoraj zagotovo že poznate, ravno tako njihovo uporabo. Nahajajo se v majhnih, podolgovatih škatlicah, kjer je moč najti:

  1. navodila za uporabo v več jezikih;
  2. paličico za testiranje oz. pobiranje brisa iz nosu, ki je pakirana v svojo ovojnino;
  3. prazno epruvetko in tekočino, oboje pakirano v plastični vrečkici;
  4. plastičen tester za covid, pakiran v plastično embalažo.

Po uporabi izdelka oz. po testiranju se šele zaveste, koliko odpadne embalaže je ostalo za posegom.

Ne zavedate pa se, koliko dela je bilo vloženega v pakiranje tega izdelka, koliko potiskanega materiala, koliko časa in posledično stroškov, pa tudi napak in posledično reklamacij je lahko prisotnih pri ročnem pakiranju.

Takšno pakiranje je sicer možno avtomatizirati, ampak je zahtevno in drago, splača pa se le v primeru, če je proizvedenih izdelkov veliko.

Priznamo, sa smo do ideje za ta članek prišli po testiranju za covid, ki je na žalost, kot prikazuje fotografija, pokazal pozitiven rezultat in nam zaukazal nekajdnevno izolacijo.

Naš današnji nasvet je, da “manj je več” oz. da skušajte embalažo zminimizirati kar se le da, a pri tem ohranjajte inovativnost in kanček osebne note ali zgodbe, ki bo vaš izdelek razlikovala od konkurenčnih.

Pomislite na ikonično steklenico od Coca-Cole in parfum Chanel no. 5, ali pa na zgodbo o energijski pijači Red Bull. Tudi slogan je pomemben: “I’m loving it” (McDonalds), “Das Auto” (Volkswagen), “Just do it.” (Nike), “The happiest place on Earth” (Disneyland) ali “Move the way you want.” (Uber).

Zgodbo ali slogan je težko napisati, lažje je izgradnjo zamisli prepustiti zunanjemu, neobremenjenemu izvajalcu.

Kakšen slogan bi lahko izpostavil izdelovalec okvirjev za slike? “Zid brez slike je kot nebo brez zvezd” ali pa “Naj vas lepi spomini spremljajo vsak dan”. Kaj pa serviser vozil? “Vaše pokvarjeno vozilo je naš problem”. Kaj pa npr. če delate pokrovčke? “100% tesnijo”. Kaj pa če proizvajate rastlinska olja? “Na suho gre težje” (no ja, ta slogan je malo hud, ampak verjemite nam, tudi benetton je imel pred desetletji hude, a zelo opazne plakate). Kaj pa naj uporabomo mi na packagingu? “Od materiala do izdelka z manj truda in stroškov” bi bil kar primeren, kaj pravite?

Uh, dobivamo dar govora! Kaj bi lahko uporabil električar, če vemo, da je do njih težko priti? “Hiter kot strela!”. Kljuke za vrata? “Dol pa gor!” Šampon? “Lasje kot pri frizerki”. Oddaja apartmaja? “Pri treh majhnih muckah”. Dovolj za danes!

Kontaktiraj nas