Značilnosti dobre embalaže

Embalaža igra pomembno vlogo v marketingu, saj ščiti izdelek in pomaga pri pospeševanju prodaje. Škatla ali pokrov, grafika embalaže, barva, velikost in podobno bi morale biti primerne za naravo izdelka. Embalaža bi morala biti priročna, atraktivna, ekonomična in vidna.

Samo dobra in učinkovita embalaža lahko ščiti izdelek in ohranja njegovo kvaliteto. Dobra embalaža tudi dviguje nivo ugleda, poskrbi za lojalnost blagovni znamki in spodbuja prodajo.

Primer dobre embalaže

V nadaljevanju predstavljamo bistvene značilnosti dobre embalaže:

  1. Priročnost: dobra embalaža mora biti priročna. Embalaža bi morala biti takšna, da omogoča priročno prenašanje iz ene lokacije na drugo, hkrati pa da omogoča enostavno rokovanje s strani udeležencev v dobavni verigi in kupcev. Velikost in oblika embalaže bi morala biti priročna za trgovce, ki izdelke skladiščijo oz. prodajajo, in za kupce, ki izdelke hranijo doma. Embalaža bi morala biti tudi taka, da omogoča reciklažo.
  2. Atraktivnost: to je še ena izmed bistvenih značilnosti dobre embalaže. Embalaža mora biti zelo atraktivna in všečna, saj le taka pritegne kupčevo pozornost. Atraktivna embalaža spodbuja zanimanje za izdelek in kupce prepriča, da si izdelek želijo. Barva, fotografija, grafika, velikost in podobno lahko neverjetno vplivajo na razmišljanje kupcev.
  3. Ekonomičnost: še ena značilnost dobre embalaže je njena ekonomičnost: ne sme biti draga. Če je embalaža draga, poveča ceno izdelka. Če je izdelek drag, ga je težje prodati, zato mora biti embalaža poceni.
  4. Zaščita: namen embalaže je ta, da ščiti izdelke pred različnimi tveganji in zunanjimi vplivi. Izdelki bi morali biti pakirani tako, da se kvaliteta količina, barva ipd. izdelka ne zmanjša ali poškoduje od sonca, dežja, mrčesa, prahu ipd. Ob prenašanju, prevažanju in skladiščenju izdelkov se le-ti lahko poškodujejo ali zgnijejo. Dobra embalaža mora biti zatorej narejena tako, da izdelek ščiti pred vsemi zunanjimi vplivi.
  5. Vidnost: embalaža mora biti tudi vidna. Strankam mora posredovati informacije o blagovni znamki in kvaliteti izdelka, saj oboje spodbuja povpraševanje. Dobra embalaža deluje kot tihi prodajnik in kot učinkovita reklama.
Close Menu